KONTAKT: pon-pt w godzinach 1000-1200 tel. 605 212 904 e-mail: sklep@tienda24.pl

 

 

Produkt dnia
Kubek termiczny 590ml Contigo Byron czarny
Kubek termiczny 590ml Contigo Byron czarny
129,00 zł 119,00 zł
szt.
Saszetka Security Holster New Deuter
Saszetka Security Holster New Deuter
75,00 zł 59,00 zł
Producenci
Reklamacje

1.Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

2.Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej

 

1. REKLAMACJE Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI PRODUKTU Z UMOWĄ SPRZEDAŻY

1.1.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep[at]tienda24.pl

1.3 Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Produktu stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z wypełnionym formularzem i oryginałem dowodu zakupu, Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.5. W przypadku reklamacji Produktu z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zareklamowanych produktów, pomniejszoną o wartość gratisu - zgodnie z ceną gratisu.

1.6. Reklamacja odbywa się w następującej kolejności:

1.6.1.zgłoszenie obsłudze Sklepu informacji o usterce przez Klienta,

1.6.2.wysłanie Produktu wraz formularzem reklamacyjnym i oryginałem dowodu zakupu na adres do zwrotu:

Towar należy przesłać :

  • Pocztą Polska - wybrać paczka48 Odbiór w Punkcie i wysłać na Urząd Pocztowy. 

Adresat:

tienda24 Magdalena Chałuda

FUP Gdynia 16

ul. Gryfa Pomorskiego 56UB /2

81-919 Gdynia

tel. 605 212 904

 

1.6.3. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący i Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

1.6.4. Produkt powinien być czysty bez śladów zabrudzeń (błoto, kurz).

1.6.5. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy. Wzór formularza reklamacyjnego jest dostępny poniżej.

2. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUGI ELEKTRONICZNEJ

2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep[at]tienda24.pl.

2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 miesięcy licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.

2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

3.Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/


 

Masz dodatkowe pytania, lub nie znalazłeś interesujących Cię informacji skontaktuj się z nami:

telefon (+48) 605 212 904

e-mail: sklep[at]tienda24.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl