KONTAKT:  telefon 605 212 904 w godz. 10-17  e-mail: sklep@tienda24.pl

 

Produkt dnia
Producenci
Reklamacje

1.Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

2.Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej

 

1. REKLAMACJE Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI PRODUKTU Z UMOWĄ SPRZEDAŻY

1.1.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na Adres : tienda24; ul.Gryfa Pomorskiego 54B/U3 ;81-572 Gdynia lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep[at]tienda24.pl

1.3 Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu Produktu stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z wypełnionym formularzem i oryginałem dowodu zakupu, Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.5. W przypadku reklamacji Produktu z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zareklamowanych produktów, pomniejszoną o wartość gratisu - zgodnie z ceną gratisu.

1.6. Reklamacja odbywa się w następującej kolejności:

1.6.1.zgłoszenie obsłudze Sklepu informacji o usterce przez Klienta,

1.6.2.wysłanie Produktu wraz formularzem reklamacyjnym i oryginałem dowodu zakupu na adres do zwrotu Produktu: tienda24; ul.Gryfa Pomorskiego 54B/U3 ; 81-572 Gdynia .

1.6.3. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący i Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

1.6.4. Produkt powinien być czysty bez śladów zabrudzeń (błoto, kurz).

1.6.5. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy. Wzór formularza reklamacyjnego jest dostępny poniżej.

2. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUGI ELEKTRONICZNEJ

2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres: tienda24 ul.Gryfa Pomorskiego 54B/U3 ; 81-572 Gdynia lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep[at]tienda24.pl.

2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 miesięcy licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.

2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

3.Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/


 

 Druk reklamacyjny

  

Masz dodatkowe pytania, lub nie znalazłeś interesujących Cię informacji skontaktuj się z nami:

telefon (+48) 605 212 904

e-mail: sklep[at]tienda24.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl